Twórz - Smart Kids Planet
Otwarte
Zapraszamy codziennie
od 10:00 do 20:00

Zadzwoń
22 256 66 66

Strefa Twórz

Strefa przeznaczona jest dla użytkowników powyżej 3. roku życia. Każdy znajdzie tu coś dla siebie! Mali wizjonerzy będą mogli wykorzystać swoje architektoniczne zdolności tworząc miejskie przestrzenie na Placu Budowy. Wydawać by się mogło, że to proste zadanie – nic bardziej mylnego! Potrzeba sporej wyobraźni i pokładów kreatywności, by z różnorodnych klocków stworzyć okazałe budowle.


Jaką trasę obrać, aby piłka dotarła do celu? Jakiego mechanizmu użyć? Wszystkich wielbicieli strategicznych rozterek w Machinarium czeka wiele okazji do główkowania!

W tablicy wypełnionej silikonowymi patyczkami dzieci będą mogły odbijać dowolne kształty. Ścianka przepychanka, bo to o niej mowa, jest doskonałą atrakcją dla dużych i małych, dlatego została wykonana w czterech wariantach, umożliwiając każdemu wygodne użytkowanie.


Machinarium

Wiek: 5-10

Idealna rozrywka dla wielbicieli strategicznych rozterek. Ściana wyposażona w kulodromy, dźwignie, tryby i przekładnie tworzy trasę dla piłek wyrzucanych przez pompy powietrza. Dziecko samo decyduje, którą trasę piłka powinna obrać oraz jaki mechanizm sprawdzi się tu najlepiej. Poza zabawą wśród latających piłeczek, dzieci rozwijają potrzebę poznawczą, zdolność myślenia strategicznego i przyczynowo-skutkowego oraz kreatywność.

Strategiczna
• • • • •

Kreatywna
• • • •

Plac budowy

Wiek: 3-10

Mali wizjonerzy mogą podszkolić swoje architektoniczne zdolności, stawiając drapacze chmur na Placu Budowy. Zabawa klockami o unikalnych kształtach wymaga uruchomienia pokładów kreatywności. Aby wznieść wieże pod sam sufit, wystarczy skorzystać z umieszczonych w ścianie otworów na klocki. Transport elementów między stanowiskami ułatwią taczki, obrotowy żuraw oraz podajnik linowy. Zabawa zachęca do pracy w grupie, zaspokajając tym samym potrzebę kontaktu społecznego, rozwija kreatywność i wyobraźnię przestrzenną.

Kreatywna
• • • • •

Mała motoryka
• • • • •

Umieszczone przy atrakcjach kropki informują o stopniu rozwijania danej funkcji podczas zabawy.

Zobacz też

Kup bilet Menu