Tuptaj - Smart Kids Planet
Otwarte
Zapraszamy codziennie
od 10:00 do 20:00

Zadzwoń
22 256 66 66

Strefa Tuptaj

Strefa Tuptaj jest przestrzenią przeznaczoną dla najmłodszych odwiedzających Centrum Mądrej Zabawy. W czasie, gdy starsze rodzeństwo eksploruje kolejne strefy Smart Kids Planet, dzieci w wieku 0+ mogą rozwijać zdolności motoryczne na miękkiej łące. Krajobrazy ruchu wykonane z piankowych elementów zabezpieczają przed upadkiem podczas nauki chodzenia czy raczkowania. Do dyspozycji maluchów są również suche baseny z kolorowymi piłeczkami, zjeżdżalnie i sensoryczna kryjówka, wyposażona w szeleszczące elementy i okienka, idealne do zabawy w „a ku-ku!”. Zabawa odbywa się pod okiem rodziców, którzy nie spuszczając pociech z oczu, mogą się odprężyć przy filiżance kawy.


Drugą część strefy Tuptaj stanowi przestrzeń przeznaczona dla aktywnych maluchów, wypełniona kryjówkami i norkami do zabawy. Główną atrakcją jest drewniany domek z ukrytymi piankowymi atrakcjami, do którego można się dostać przechodząc przez wypełniony kolorowymi kulkami tunel lub z drugiej strony – przejściem wyposażonym w płytki manipulacyjne, rozwijające małą motorykę i zmysł percepcji. 

Dla najmłodszych miłośników muzyki, nie lada gratką okażą się muzyczne panele, umożliwiające tworzenie melodii przy użyciu rączek, kolan, łokci… jak tylko będziecie mieli ochotę! Zabawa pomoże w rozwoju sensorycznym dzieci, a przy okazji dostarczy mnóstwo śmiechu.

Kolejnymi elementami zabawy dla młodych zdobywców jest ścianka wspinaczkowa, prowadząca na szczyt Smartkowej Góry oraz stół do zabawy drewnianymi autkami na planie Smart Miasta.


Atrakcje w tej strefie


Stół do zabawy samochodzikami

Wiek: 1-3

Zabawa drewnianymi samochodzikami na planie Smart Miasta. Dzieci mają do dyspozycji różne zabawki: autobusy, auta wyścigowe, ambulansy, wozy strażackie, radiowozy… Trzymanie ich w rączce rozwija zdolność chwytania. Aby umożliwić zabawę większej ilości dzieci (i nauczyć najmłodszych dzielenia się z innymi), ze stołu można korzystać z zewnętrznej i wewnętrznej strony – wystarczy tylko przejść przez otwór w blacie.

Mała motoryka
• • • •

Kreatywna
• • • • •

Ścianka wspinaczkowa

Wiek: 2-3

Atrakcja dla młodych zdobywców, zapewniająca trening dużej motoryki i koordynacji ruchowej, rozwijająca zdolność chwytania. Aby podróż na Smartkową Górę była w pełni bezpieczna, przed upadkiem zabezpiecza miękka piankowa podłoga.

Duża motoryka
• • • •

Mała motoryka
• • • • •

Kulodrom

Wiek: 1-3

Cztery otwory, cztery różne trasy. Gdzie wyląduje wrzucona piłeczka? Którą trasę wybierze? Kulodrom jest zabawką sensoryczną, której obudowa wyposażona jest w elementy wykonane z materiałów o różnych fakturach. Rozwija zmysł dotyku i zaspokaja potrzeby poznawcze.

Sensoryczna
• • • • •

Muzyczne panele

Wiek: 0-3

Uczą rozpoznawania dźwięków nutka po nutce, pomagając w rozwoju sensorycznym. Stworzone z miękkiej wytrzymałej pianki, umożliwiają tworzenie melodii przy użyciu rączek, łokci, kolan – jak tylko macie ochotę!

Sensoryczna
• • • •

Kreatywna
• • • • •

Drewniany domek

Wiek: 1-3

Tutaj można się wyszaleć! Zjeżdżalnia, tunele, miękkie pagórki, wiszące fale, kolorowe okienka… Co zrobić, by dostać się do środka? Wystarczy do niego wejść przez basen z kulkami! Wnętrze domku skrywa dopasowane do wieku użytkowników atrakcje, a jego fasada umożliwia naukę liczenia. Zabawa w drewnianym domku zapewnia trening dużej motoryki i zaspokaja psychiczną potrzebę aktywności.

Duża motoryka
• • • • •

Płytki manipulacyjne

Wiek: 0-3

Płytki zawierające proste gry i zabawy manualne. Osiem historii, osiem różnych zadań. Zabawa angażuje wszystkie zmysły, rozwijając percepcję i małą motorykę użytkowników oraz realizuje potrzebę poznawczą.

Mała motoryka
• • • •

Strategiczna
• • • • •

Suche baseny

Wiek: 0-3

Kwieciste kojce wypełnione kolorowymi plastikowymi piłkami, w których zabawa rozwija koordynację ruchową. Aby zanurzyć się w morzu kulek, należy wjechać do niego zjeżdżalnią.

Sensoryczna
• • • •

Duża motoryka
• • • • •

Tęczowa kryjówka

Wiek: 0-3

Miejsce przeznaczone dla najmłodszych odkrywców, wyposażone w szeleszczące elementy i okienka, idealne do zabawy w „a ku-ku!”. Zabawa rozwija odbiór sensoryczny i małą motorykę oraz zaspokaja potrzeby kognitywne.

Sensoryczna
• • • • •

Krajobraz ruchu

Wiek: 0-3

Miękka wyspa stworzona z piankowych ramp, schodków i pagórków, przeznaczona dla raczkujących i rozpoczynających swoją przygodę z chodzeniem maluchów. Zabawa na piankowej wyspie zapewnia najmłodszym trening dużej motoryki, zaspokajając tym samym potrzebę nieograniczonej aktywności.

Duża motoryka
• • • • •

Umieszczone przy atrakcjach kropki informują o stopniu rozwijania danej funkcji podczas zabawy.

Zobacz też

Kup bilet Menu