Zamknięte Zapraszamy codziennie od 9:00 do 20:00

Smart informacja - 22, 23 i 25 kwietnia będziemy nieczynni. To dlatego, że szykujemy dla Was coś specjalnego! Bądź smart, kup bilet online! Jeżeli nie ma już biletów online, to nie ma ich również w recepcji. A bilety online są do 40% tańsze! Kup bilet online!>>

Strefa Odkrywaj

Wzbij się hen heeen nad kulę ziemską… Zabawa w przestworzach rozwinie wyobraźnię i odbiór sensoryczny. Główną atrakcją strefy jest ogromna rakieta – do jej wejścia prowadzi podświetlana ścianka wspinaczkowa, symbolizująca Drogę Mleczną. Nieposkromieni odkrywcy mogą przejść do kolejnych elementów stacji kosmicznej przezroczystym tunelem unoszącym się ponad 1,5 m nad ziemią lub zjechać zjeżdżalnią. 



Prętki Skrętki

Wiek: 3-10

Tablica stworzona z ponad 900 przezroczystych pikseli, które poprzez przekręcanie ich wokół własnej osi, podświetlają się na siedem różnych kolorów. Ustawienie koloru podświetlenia jest zależne od tego, ile razy użytkownik obróci dany element. Dzieci rozwijają kreatywność, tworząc na tablicy rozmaite świetlne rysunki, a dzięki wymiarom pikseli dopasowanym do dziecięcej dłoni – trenują również zdolność chwytania.

Kreatywna
• • • • •

Sensoryczna
• • • •

Magiczny Park

Wiek: 3-10

Na powierzchni stołu interaktywnego wyświetlana jest projekcja parku – aby wykreować siatkę ścieżek, rzeczek lub kolejki wąskotorowej, wystarczy poukładać na nim specjalne drewniane klocki. Czy stworzenie wymarzonego parku, we współpracy z innymi zdolnymi młodymi projektantami, okaże się łatwym zadaniem?

Kreatywna
• • • • •

Strategiczna
• • • • •

Kiosk Aplikacji

Wiek: 3-10

Ekran dotykowy z kioskiem czterech rozwojowych gier dopasowanych do wieku użytkowników. Dzieci zgłębią tajniki robienia zakupów, poznają podstawy liczenia, będą mogły trenować pamięć oraz nauczą się, że warto się dzielić z innymi. Każda z gier rozwija inne umiejętności i promuje pozytywne wartości, wszystkie zapewniają trening koordynacji oko-ręka oraz uczą myślenia przyczynowo-skutkowego.

Kreatywna
• • • •

Receptywna
• • • • •

Rakieta

Wiek: 4-10

Już samo wejście do środka – podświetlaną ścianką wspinaczkową symbolizującą Drogę Mleczną – skutecznie rozbudza wyobraźnię. Do kolejnych elementów stacji kosmicznej można przejść przezroczystym tunelem, unoszącym się ponad 1,5 m nad ziemią, lub – jeśli wysokość Ci nie służy – zjechać zjeżdżalnią. Brokatowy podest z transparentnymi kosmicznymi schodami skrywa pod sobą sensoryczny tunel – wyciemnione przejście wypełnione miękkimi włoskami stanowi wyzwanie dla najodważniejszych odkrywców. Zabawa na Smart Rakiecie zapewnia użytkownikom moc sensorycznych doznań i realizuje potrzebę aktywności.

Sensoryczna
• • • •

Machinarium

Wiek: 5-10

Idealna rozrywka dla wielbicieli strategicznych rozterek. Ściana wyposażona w kulodromy, dźwignie, tryby i przekładnie tworzy trasę dla piłek wyrzucanych przez pompy powietrza. Dziecko samo decyduje, którą trasę piłka powinna obrać oraz jaki mechanizm sprawdzi się tu najlepiej. Poza zabawą wśród latających piłeczek, dzieci rozwijają potrzebę poznawczą, zdolność myślenia strategicznego i przyczynowo-skutkowego oraz kreatywność.

Strategiczna
• • • • •

Kreatywna
• • • •

Ścianka-przepychanka

Wiek: 3-10

Uwolnij kreatywność i twórz całym ciałem, jednocześniej ćwicząc małą motorykę i rozwijając sensorykę. Za pomocą dwustronnego eksponatu, pełnego małych pałeczek możesz utrwalić dowolny obraz. Wystarczy tylko chwilę pokombinować i odcisnąć swój ślad…

Sensoryka
• • • • •

Umieszczone przy atrakcjach kropki informują o stopniu rozwijania danej funkcji podczas zabawy.

“Moje ukochane miejsce dla dzieci na dole w Fabryce Norblina.”

StylizacjeTV, Karolina Gołębiewska

Zobacz też

Smart Partnerzy

$partner['name']
$partner['name']
$partner['name']
$partner['name']
$partner['name']
$partner['name']
Menu