FAQ
Często zadawane pytania
Ogólne
Dla dzieci w jakim wieku przeznaczona jest zabawa?
Atrakcje w Smart Kids Planet są dedykowane przede wszystkim dzieciom w przedziale wiekowym 0-10 lat – znajdziesz tu zarówno strefy stworzone specjalnie z myślą o najmłodszych, jak i te przeznaczone dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym.
Czy do Smart Kids Planet mogą wchodzić osoby dorosłe bez dziecka?
Nie, ze względów bezpieczeństwa osoby dorosłe mogą wchodzić na teren Smart Kids Planet wyłącznie w roli opiekunów dzieci.
Czy mogę pozostawić dziecko samo w Smart Kids Planet?
Dzieci w Smart Kids Planet pozostają pod opieką rodziców lub opiekunów. Dzieci w Smart Kids Planet nie mogą pozostawać bez opieki opiekuna.
Czy dzieci muszą mieć zmienione obuwie?
U nas dzieci bawią się wyłącznie w skarpetkach antypoślizgowych – chodzi o względy bezpieczeństwa. Jeżeli zapomnieliście wziąć ich ze sobą – żaden kłopot! Możecie zakupić smartkowe skarpetki w korzystnej cenie na recepcji. Pamiętajcie – rodzice również przemieszczają się w skarpetkach (nie muszą być z ABS).
Co mam zrobić, jeśli nie mam ze sobą skarpetek, mam bose stopy?
W Smart Kids Planet możesz zakupić wyjątkowe, smartkowe skarpetki na recepcji.
Czy osoby dorosłe mogą korzystać z atrakcji?
Oczywiście! Zachęcamy rodziców i opiekunów do wspólnej zabawy z dziećmi.
Jak wyglądają kwestie bezpieczeństwa w Smart Kids Planet?
Wszystkie zabawki i atrakcje w naszym Centrum spełniają normy bezpieczeństwa i są przystosowane do korzystania przez najmłodszych. Nad bezpieczeństwem dzieci cały czas czuwają nasi pracownicy – animatorzy, obsługa recepcji oraz przedstawiciele kierownictwa, którzy interweniują w przypadku jakichkolwiek niebezpiecznych czy niepożądanych zachowań. Dodatkowo, na terenie obiektu, zainstalowano 22 kamery obejmujących najważniejsze części Centrum. Osoba naruszająca regulamin Smart Kids Planet może zostać poproszona o opuszczenie Smart Kids Planet.
Gdzie mogę zostawić kurtkę czy buty?
W Centrum, tuż za bramkami wejściowymi, znajduje się szatnia samoobsługowa oraz szafki depozytowe. Radzimy zabierać ze sobą jedynie najpotrzebniejsze rzeczy. Szatnia oraz półeczki na buty – są bezpłatne.
Czy na terenie Smart Kids Planet znajdują się jakieś atrakcje dodatkowo płatne?
Dodatkowo płatne są jedynie produkty z naszej kawiarni Smart Cafe. Wszystkie strefy dostępne są w ramach biletu.
Czy Smart Kids Planet jest otwarte w każdą niedzielę?
Tak, Smart Kids Planet jest otwarte codziennie, poza najważniejszymi świętami (np. Wszystkich Świętych, Wigilia). Do regularnych odwiedzin naszego Centrum, zachęcamy również na naszej stronie internetowej oraz Facebooku https://www.facebook.com/SmartKidsPlanet/ i Instagramie @SmartKidsPlanet_pl.
Czy w Smart Kids Planet można płacić kartą?
Tak, oczywiście – można płacić kartą.
Bilety
Czy opiekunowie płacą za wstęp?
Tak. Ceny za wejścia Opiekunów znajdziesz w Cenniku. W tygodniu cena jest niezależna od czasu. Dlaczego Opiekun płaci? Ponieważ nasze Centrum jest stworzone tak, aby Rodzic mógł aktywnie bawić się z Dzieckiem. Zresztą każdy, kto do nas przyjdzie, już takiego pytania nie zadaje
Czy dzieci poniżej 2 roku życia płacą za wejście do Smart Kids Planet?
Wszystko reguluje cennik i zachęcamy do zapoznania się z nim. Posiadamy wiele zniżek i promocji dla dzieci poniżej 24 miesiąca. Dodatkowo, jeżeli maluchy do 6 miesiąca wchodzą ze starszym rodzeństwem, to nie płacą za wstęp.
Kupiliśmy bilet online, ale spóźnimy się – czy bilet przepada?
Nie, bilet nie przepada. Możecie przyjść 15 minut wcześniej albo 15 minut później.
Czy wejście do Smart Kids Planet jest możliwe tylko co 30 minut?
Kupując wejściówkę np. na godz. 10.00 możecie przyjść 15 minut wcześniej, czyli na 09:45, lub 15 minut później, czyli na 10:15. W zależności od dostępności puli biletowej, bilety w kasie są dostępne o dowolnej godzinie.
Kupiliśmy bilet przez Internet, czy muszę go wydrukować?
Jeśli bilet widoczny jest w telefonie na tyle, że można go zeskanować na recepcji, nie trzeba go drukować.
Czy istnieje możliwość zwrotu biletów zakupionych online?
Biletów nie można zwrócić, ale spokojnie, bilety nie przepadają Wizytę można przełożyć na inny termin lub na inną godzinę. Ważne: ze względu na duże zainteresowanie Klientów naszych obiektem w weekendy – zmianę terminu można wybrać jedynie na termin w dniach roboczych. W sprawie zmiany terminu wejścia, prosimy o wiadomość na adres: pomoc@smartkidsplanet.pl oraz podanie numeru zamówienia (np. PRO/2020/02/XXX/. Proszę pamiętać, że w razie dużej liczby osób pierwszeństwo wejścia mają goście z biletami zakupionymi na daną godzinę. W sprawie zmiany terminu wejścia, prosimy o wiadomość na adres: pomoc@smartkidsplanet.pl.
Czy mogę kupić bilety w kasie Smart Kids Planet, czy wyłącznie online?
Bilety do Smart Kids Planet można zakupić zarówno na miejscu na recepcji, jak i na naszej stronie internetowej. Zdecydowanie rekomendujemy tę drugą opcję! Bilety zakupione przez Internet są do nawet 40% tańsze, a co najważniejsze – są gwarancją wejścia!
Czy zakup biletów na recepcji jest możliwy jedynie o pełnej godzinie?
Jeśli miejsca w Smart Kids Planet są dostępne, możesz zakupić bilet o dowolnej porze od godz. 09:00 do 19:00. Pamiętaj, że bilety online są do 40% tańsze!
Jak długo trwa wizyta w Smart Kids Planet i jakie rodzaje biletów mam do wyboru?
Możesz kupić bilet na jedną godzinę, dwie godziny lub bilet całodniowy (w weekend także bilet na trzy godziny). Jeśli jesteś u nas pierwszy raz, rekomendujemy bilet dwugodzinny.
Czy zakupiony bilet upoważnia do wejścia na wszystkie strefy?
Tak, bilet gwarantuje możliwość zabawy na każdej z dziewięciu stref Smart Kids Planet.
Zakupiłem bilet online i nie otrzymałem go na wskazany adres mailowy. Co powinienem zrobić w takiej sytuacji?
Sprawdź koniecznie folder w SPAM. Mógł też wystąpić błąd systemu. W sytuacji braku wiadomości, prosimy o pilny kontakt mailowy na adres czesc@smartkidsplanet.pl – w treści podając konieczne numer zamówienia.
Smart Urodziny
Jak długo trwa zabawa urodzinowa?
Tematyczna sala urodzinowo-warsztatowa zostaje wynajęta na wyłączność na 2 godziny. Przedłużenie czasu trwania urodzin płatne wg cennika. Po urodzinach zorganizowanych o godzinie 17:00 lub 17:30 goście mogą bawić się aż do zamknięcia Centrum, czyli do godziny 20:00!
Czy mogę przynieść własny tort lub jedzenie na przyjęcie urodzinowe?
Zachęcamy do zamówienia wybranego tortu w naszym Smart Cafe podczas ustalania urodzinowego menu, natomiast można przynieść również swój tort za dodatkową opłatą – 50 zł. W Smart Kids Planet jesteśmy zobowiązani do przestrzegania wymogów Sanepidu – dlatego nie można do Centrum wnosić, spożywać i częstować gości jedzeniem pochodzącym z innego źródła.
Czy salki urodzinowe są tematyczne?
Tak, oferujemy 5 tematycznych salek urodzinowo-warsztatowych: Leśną Planetę, Morską Planetę, Kosmiczną Planetę, Pyszną Planetę i Sportową Planetę.
Ile osób mogę zaprosić na urodziny?
Przyjmujemy rezerwację na minimum 10 osób. Jeśli liczba gości przekracza 15 osób, oferujemy 2 sale łączone.
Czy dorośli mogą przebywać wraz z dziećmi w salach urodzinowych?
Oczywiście, istnieje taka możliwość, jednak miejsca siedzące przeznaczone są tylko dla dzieci. Zachęcamy w tym czasie do relaksu przy kawie w strefie kawiarnianej. Nasi animatorzy zadbają o wspaniałą, mądrą zabawę dla wszystkich urodzinowych gości!
Czy w salkach jest lodówka na tort lub inne produkty wymagające schłodzenia lub przechowywania w niższej temperaturze?
Za dostarczenie wszelkich przekąsek odpowiada zespół naszego Smart Cafe, który posiada odpowiednie zaplecze do przechowywania tego typu produktów.
Czy organizację urodzin można oprzeć tylko na istniejących pakietach?
Dostępne 3 pakiety powinny pomóc w podjęciu decyzji, jednak oferujemy również atrakcje szyte na miarę – zależy nam, żeby organizowane przez nas przyjęcie urodzinowe zachwyciło nawet najbardziej wymagających solenizantów.
Z jakim wyprzedzeniem mogę dokonać rezerwacji sali urodzinowej?
Salę urodzinową możecie zarezerwować 2 miesiące przed wydarzeniem. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą TUTAJ!
Smart partnerzy
Dla członków klubu Smart Bystrzaka przygotowaliśmy unikalne promocje na każdy dzień tygodnia!